Bez postojów i ryzyka kary DO 1500 zł!

Twój koszyk

Brak produktów w koszyku.

Reklamacje

Produkty

Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoszenia reklamacji należy przesłać na adres mail serwis@tekom.pl, zgłoszenie powinno zawierać niezbędne dane:

  • NIP firmy,
  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • nr telefonu,
  • wskazanie numeru produktu IMEI lub identyfikatora biznesowego,
  • przyczyna reklamacji.

2. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.

3.Odesłanie produktu – po sprawdzeniu zdalnie urządzenia nasz konsultant poinformuje cię czy wymagane jest odesłanie urządzenia.



3. Wysyłka

Spakuj urządzenie wraz z  FORMULARZEM REKLAMACJI  i odeślij do nas na adres:

TEKOM Technologia sp. z o.o.

ul. Ludwikowska 17

26-600 Radom

tel. 609 111 114, mail. serwis@tekom.pl



Zwrot towaru

FORMULARZ ZWROTU do pobrania.

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

TEKOM Technologia sp. z o.o.

ul. Ludwikowska 17

26-600 Radom

tel. 609 111 114, mail. sklep@tekom.pl

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria  lub fakturę.