Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
REKLAMACJA
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Zgłoszenia reklamacji należy przesłać na adres mail serwis@tekom.pl, zgłoszenie powinno zawierać niezbędne dane:
- NIP firmy,
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- nr telefonu,
- wskazanie numeru produktu IMEI lub identyfikatora biznesowego,
- przyczyna reklamacji.
2. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
3.Odesłanie produktu – po sprawdzeniu zdalnie urządzenia nasz konsultant poinformuje cię czy wymagane jest odesłanie urządzenia.
3. Wysyłka
Spakuj urządzenie wraz z FORMULARZEM REKLAMACJI i odeślij do nas na adres:
TEKOM Technologia sp. z o.o.
ul. Ludwikowska 17
26-600 Radom
tel. 609 111 114, mail. serwis@tekom.pl
Zwrot towaru
FORMULARZ ZWROTU do pobrania.
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
TEKOM Technologia sp. z o.o.
ul. Ludwikowska 17
26-600 Radom
tel. 609 111 114, mail. sklep@tekom.pl
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria lub fakturę.